Известие

Collapse
No announcement yet.

Проверка нивото на маслото

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Колко мислиш че събира маслената магистрала? Колко милилитра? И как се отразяват тези милилитри на нивото? С колко милиметра ще го вдигнат? Като вземеш под внимание площта на маслото в картера, тя колко е?
    Може да го сметнеш и с интеграл ако искаш.
    Очаквам информация от екотроника разбира се
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:58.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Още в самото начало на дискусията говорих за това, че е важно при меренето на нивото да е сигурно, че е пълна маслената магистрала.

      Това вече ясно ли е или все още не?

      А маслената магистрала е пълна непосредствено след гасенето на мотора и изчакване на няколко минути да се стече излишното масло от главата обратно в картера.

      С оглед на това за магистралата, казах, че съм съгласен с това, че може да се мери и на студен мотор, но след като той е стартиран, угасен и изчакани няколко минути.

      Толкова ли е трудно да се разбере, това което се предписва във всички инструкции:

      Мерене няколко минути след като моторът у угасен


      Ето това e тезата ми.

      Сега очаквам от теб обективни доказателства, които я оборват на 100%, както сам се изрази.
      За стичането съм съгласен, да, трябва да се стече. Но то се стича и от маслената магистрала.

      Не разбрах къде е възвратният клапан, ако го има

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Възвратен капан във филтъра казваш. Сигурен ли си дали е възвратен или байпас?

        ---------- Post added at 11:25 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

        прочети малко повече, че се изказа неподготвен. Друго държи маслото в магистралата
        Техническият инвалид в силната си позиция.

        Тъкмо си помислих, че си доволен, че си прочел книжката за експлоатация и си научил нещо ново и сега се правиш на интересен, ама не можа да скриеш техническата ти инвалидност за пореден път.
        Уважение имаш от мен. Как всеки път като се пробваш да споделиш нещо техническо, как пък веднъж не успя да познаеш резултата. Факир си в това. Дори се съмнявам, че си технически инвалид. Може би нещо трябва да допълня към това словосъчетание. Технически инвалид-карък.

        Не трийте тази тема. Просто като ѝ дойде времето я заключете. Нека тия техническо-инвалидни мнения на каръка да останат в историята.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #49
          Не четете техническата документация и предписанията. Или ако ги четете, не ги разбирате или не вниквате в тях.

          После, когато се появи някой който напълно безплатно и добронамерено ви ги разяснява, вместо да сте му благодарни, го упреквате в пишкомерeне и подобни глупости.

          Айде да си преосъзнаете малко поведението.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:07.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
            Това за петте минути си го обяснявам така, че колкото пъти съм опитал веднага да проверя какво става на щеката, в момента в който я вкарам обратно става на гъз и е невъзможно да различиш каквото и да било.
            Уникално обяснение

            ---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:56 ----------

            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Техническият инвалид в силната си позиция.

            Тъкмо си помислих, че си доволен, че си прочел книжката за експлоатация и си научил нещо ново и сега се правиш на интересен, ама не можа да скриеш техническата ти инвалидност за пореден път.
            Уважение имаш от мен. Как всеки път като се пробваш да споделиш нещо техническо, как пък веднъж не успя да познаеш резултата. Факир си в това. Дори се съмнявам, че си технически инвалид. Може би нещо трябва да допълня към това словосъчетание. Технически инвалид-карък.

            Не трийте тази тема. Просто като ѝ дойде времето я заключете. Нека тия техническо-инвалидни мнения на каръка да останат в историята.
            Мда, както винаги използваш прякора си от нелегалните времена няколко пъти и не казваш отново нищо по темата. Признал съм те

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Колко мислиш че събира маслената магистрала? Колко милилитра? И как се отразяват тези милилитри на нивото? С колко милиметра ще го вдигнат? Като вземеш под внимание площта на маслото в картера, тя колко е?
              Може да го сметнеш и с интеграл ако искаш.
              От аритметика не вдяваш, така че като за теб - с прости думички:

              Магистрала + филтър - около 0,5 л.

              Това на щеката е достатъчно за да мине от "над минимум" до "под минимум".


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                От аритметика не вдяваш, така че като за теб - с прости думички:

                Магистрала + филтър - около 0,5 л.

                Това на щеката е достатъчно за да мине от "над минимум" до "под минимум".
                Не съм вярвал че си толкова зле.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Не съм вярвал че си толкова зле.
                  Ами нали все това повтаряш?

                  Що повтаряш нещо в което не вярваш?

                  Ето това твое самопризнание обяснява всичкото ти напиняне:

                  "По физика имам тройка."




                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #54
                    не е важна оценката

                    Къде е възвратният клапан?

                    Comment


                    • #55
                      В масления филтър, бе Цвятко.
                      И в пост 40 по темата на шарена картинка съм ти го посочил, бе Цвятко.

                      Кое още не разбираш?

                      Тук да не е форума за бавноразвиващи се?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        В масления филтър, бе Цвятко.
                        И в пост 40 по темата на шарена картинка съм ти го посочил, бе Цвятко.

                        Кое още не разбираш?

                        Тук да не е форума за бавноразвиващи се?
                        Ма там няма възвратен клапан, колко пъти да ти го пиша и картинки да ти показвам!

                        ---------- Post added at 15:42 ---------- Previous post was at 15:42 ----------

                        явно има някой бавноразвиващ се, ама не съм аз определено

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Ами нали все това повтаряш?

                          Що повтаряш нещо в което не вярваш?

                          Ето това твое самопризнание обяснява всичкото ти напиняне:

                          "По физика имам тройка."


                          Явно и чувство за хумор нямаш, това обяснява всичко.
                          Поласкан съм , че помниш всичко, което съм написал
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 15:57.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Ма там няма възвратен клапан, колко пъти да ти го пиша и картинки да ти показвам!

                            ---------- Post added at 15:42 ---------- Previous post was at 15:42 ----------

                            явно има някой бавноразвиващ се, ама не съм аз определено

                            Ъъъъ може би трябва да започнеш с това, да си изясниш, що е туй чудо "възвратен клапан" и какво е предназначението му. А после да се върнеш пак в дискусията.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #59
                              Лорде, я кажи ти къде е възвратният клапан та да се ограмотя малко. Или моят корифей ВО да сподели?

                              ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:44 ----------

                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Ъъъъ може би трябва да започнеш с това, да си изясниш, що е туй чудо "възвратен клапан" и какво е предназначението му. А после да се върнеш пак в дискусията.
                              Ами аз знам какво е възвратен клапан. Ама те такова чудо няма във филтъра, па и в маслената магистрала даже. Така, че дерзай

                              ---------- Post added at 15:48 ---------- Previous post was at 15:46 ----------

                              Истинските филтри имат байпас клапани защото като се задръсти от нещо да вземе да отвори и да продължи циркулацията на маслото, а не да се скапе двигателят. Ама байпас .....

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Лорде, я кажи ти къде е възвратният клапан та да се ограмотя малко. Или моят корифей ВО да сподели?

                                ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:44 ----------


                                Ами аз знам какво е възвратен клапан. Ама те такова чудо няма във филтъра, па и в маслената магистрала даже. Така, че дерзай

                                ---------- Post added at 15:48 ---------- Previous post was at 15:46 ----------

                                Истинските филтри имат байпас клапани защото като се задръсти от нещо да вземе да отвори и да продължи циркулацията на маслото, а не да се скапе двигателят. Ама байпас .....
                                нали написах по нагоре, само че не всички имат както твърди електроника.
                                Това е парче гума под дупките на филтъра, той сигурно е чел, че има но не знае как изглежда.
                                Има филтри, които стоят надолу и не им трябва такъв клапан, екотроника не ги знае тези неща защото не ги е виждал, ако ги е вуждал- не ги е осъзнал и няма къде да го прочете това и да се прави на знаещ
                                Last edited by lordliness; d.m.y г., 16:01.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X